loading...
..دلنوشته های دختری از جنس سکوت..
NaDiA بازدید : 89 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

میدونی از قدیم گفتن....

خودتو با دیگران مقایسه نکن....!

اما من درمورد تو عوضش میکنم و میگم دیگرانو با خودت مقایسه نکن....!

این دو تا خیلی فرق دارن با هم...میدونی؟

صفات خاص خودتو به من نچسبون....بزار برای خودت خاص باشن...!

اصلا ذهنتو یه ریست کن....!

چرا فکر میکنی که سوگل داره نقش بازی میکنه؟!

اینو یادت نره...من در قبال تو همچین جسارتی نمیکنم......!

چون به هر حال شما در این زمینه پیشکسوت شدی..استاد مایی...!

خب؟

بیخیال....!

حالم؟؟

میگم خوبم تا خوب باشم که هستم....!

تنها چیزی که منو به نت وصل کرده همین دفتره دلمه....!

تازه دارم میفهمم ادمایی که واقعیت دارن و زندگی ای که حقیقت داره یعنی چی...!

تازگیا افتادم تو کار امر و نهی....!

سعی میکنم کسایی که برام ارزش دارنو از نت دور کنم....!

و به جرات میگم....شیرین ترین جنبه دور بودن من از نت....!

دور بودن از ادماشه....!

ادمایی که جمله های دوست دارم و عاشقتم و حتی متنفرمو تو خودشون سیو کردن....!

حتی نمیدونن کی ازش استفاده کنن میدونی؟؟!

ادمایی سرد که تظار به گرمی میکنن.....!

از دید دیگه.....*ادم های نابودگر*!

که من به شخصه از تک تکشون سیرم...!

میدونی...هر ادمی یه طعم و مزه ای داره برا خودش....!

که من انواعشو چشیدم....!

ادمای تلخ ادمای خشک و سرد و نا مفهوم و مغرورین که درواقع هیچی نیستن....!

ادمای ترش....ادما قُد و شوخین که بالاخره یه زمانی ازشون خسته میشی...!

به زبون ساده تر.....ترش بودنشون دلتو میزنه...هه!

ادمای شیرین ادمای مهربون و ساده این که اونا هم به زمانش خودشون خوب بهت نشون میدنو ثابت میکنن....!

ادمای تند.......نگم بهتره....!

زیاد باشون مواجه شدم...هه!

البته به استثنای ادمای واقعیه اینور....!

این خصوصیات برای ادمای اونوره....!

اره.....!

تا بعد....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین دوره تحصیلی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 597
  • بازدید سال : 2,306
  • بازدید کلی : 14,955
  • خوش پیوستید..



    اره..
     اینجا همه ی حرفا فقط روال زندگیمه...
    ! تک تک حرفامم اکثرشون یه مخاطب داره...
     بروز و بدرود همراه با عذر و تشکر!