loading...
..دلنوشته های دختری از جنس سکوت..
NaDiA بازدید : 69 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

مو علیک....!

حالم؟؟

بهترم...!

اگه بیایم مقایسه کنیم...شاید خیلی راحت میشه گفت خیلی بهترم...!

هه...!

میخوام ب خودم کمک کنم...!

البته من اگه ناشو داشتم تو این دو سال قطعا کمک میکردم...!

اما قضیه این حرف خیلی متفاوت از بقیه حرفامه...!

حرفی که عمل نشه در لغت بش میگیم...*چـــرت*..!

پس متفاوت از چرندیاتی بود که به هم میبافتم...!

میخوام با دوستام ی طرح مسافرت چند روزه بزارم....بریم..یه کم حال و هوام چرخش بخوره...!

دیگه از حالم متنفرم...!

و از این همه متنفرم....هم متنفرم...!

امرو با اهنگ کیتارو هم رفته بودم تو حسش....!

نه نه....بیخیال....!

دیگه ازش نمیحرفم....!

اون زندگیشو کنه...منم زندگیمو...!

شب و روزش بچرخه...والا...!

دیگه اینقد شیرین نیسم....!

که خودمو ب خاطرش نابود...کنم....!

باید متوصلش کنم ب درک....!

خیلی چیزا اونجا واصل شده...!

مخصوصا اشخاص خاصی....!

جاشون خوبه...هه!

درک مثل سطل اشغالیه که کسی به محتویات درونش کار نداره....!

وقتی یه سریا باید اونجا باشن....!

اصا بشون میاد...میفهمی چی میگم...؟

*زاده ی دَرَکَن*...!

و چون میگن ماهیت زندگی کلا از چیزی یا از کسی به چیزی یا ب کسی است...!

در نتیجه ب درکم دایورت میشن...!

اره میگفتم....!

من ب محتویات دَرَکَم کاری ندارم....!

هر کس دَرَِک خودشو داره....!

میدونی این حرفا....عمیقه...!

کلماتش جور نیس...اما معنا داره...!

خیلی خالصه....چون حرفام از تجربه هام میاد...!

چون...حالا توهینِ به شریعتی نباشه...!

اما من شریعتیشم کپی نمیکنم...بزارم...چ اینجا چ هر اثر دیگه ای از خودم...!

زیاد حاشیه میرم....!

میگفتم...!

اره...میخوام بفرسمش ب درک...!

همونجا خوش باشه تا تهش....!

ازش خستم...میدونی؟؟

خسته...!

البته رو ب صعودم...!

دیگه بردار نزولیمو پاک کردم....!

زیاد داشتم کج میرفتم...!

هه...!

تا ظهوری دیگر....!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین دوره تحصیلی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 558
  • بازدید سال : 2,267
  • بازدید کلی : 14,916
  • خوش پیوستید..



    اره..
     اینجا همه ی حرفا فقط روال زندگیمه...
    ! تک تک حرفامم اکثرشون یه مخاطب داره...
     بروز و بدرود همراه با عذر و تشکر!