loading...
..دلنوشته های دختری از جنس سکوت..
NaDiA بازدید : 76 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

شعری که پایین گذاشتم...همش حرف دلمه با یه مخاطب خاص....!

البته سلام.....!

چشام بازه...یعنی صبح شده؟؟!

یعنی دیشبو گذروندم....؟؟

هه....!

نه هـــــــی...!

یادته گفتم وقتی با توام میخوام از نو دفتر خاطراتمو شروع کنم...؟؟!

گفتم بهت قبلیا دیگه نوشته شده..هرگز بازشونم نمیکنم....!

حالا ببین من تک تک خاطراتمونو رو یه کاغذ هر شب حک میکردم....!

الان دارم تک تکشونو میخوونمو دیوونه میشم...!

کجایی پس؟

یادته بهت گفتم یه روز میدم بخونیشون....؟؟!

اره؟؟

اون یه روزو خیلی دور میبینم...یا اصلا دیده نمیشه....!

یادته چقدر تو چت با هم فال میگرفتیم...؟اره؟؟

دیگه حافظم نیته منو حفظ بود....!

تو....!

تو.....!

نمیدونم اینا رو میخونی یا نه.....!

نمیدونم.....!

اما اینایی که شاید خوندی به همین راحتی نوشته نشده....!

شعر پایینو خوندی؟؟

برای تو بود..........!

بغض کردم.......!

بغـــــــض...!

برات معنی شده لعنتی؟

دوریت داره عذابم میده بیشعور....!

.......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین دوره تحصیلی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 594
  • بازدید سال : 2,303
  • بازدید کلی : 14,952
  • خوش پیوستید..



    اره..
     اینجا همه ی حرفا فقط روال زندگیمه...
    ! تک تک حرفامم اکثرشون یه مخاطب داره...
     بروز و بدرود همراه با عذر و تشکر!