loading...
..دلنوشته های دختری از جنس سکوت..
NaDiA بازدید : 96 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

اینکه حتی جز بازدیدامم نیستی عذابم میده...!

اینکه هستی اما ازت بی خبرم....!

کجایی؟؟هوم؟؟

چرا دیگه به وبلاگم سر نمیزنی؟؟

یعنی حقم یه کامتنم نیست....!

باز کن قلب گرفتم تویی.....!

باز کن دل تنگیای توی دلم تویی...میفهمی...؟؟

هه....یادش بخیر....وقتی باهام لج میکردی...!

یادته؟؟

بزار بهت بگم...از نفرت دوست دارم....!

وقتی رفته بودیم اون چت جدیدو یادته؟؟

ادمای جدید....!

دیگه ناز نمیرفتیم...من تو رو چک میکردمو تو منو....!

چتی که فقط من بودم و تو چند نفر دیگه....!

اما چه لذتی داشت وقتی خودمو برات لوس میکردمو میرفتم شعبه های پایین....!

وقتی از دستت عصبانی میشدم و تو زود میگرفتی عصبانیم....!

شوخی هامون....!

خنده هامون....!

هــــــی....

الان کجایی؟

میدونم کسیو پیدا نکردی و توی دلت فقط منم....!

هه.....!

اینا رو میدونم....!

گاهی اینقدر دلم برات تنگ میشه که.......!

هیچی...قابل توصیف نیست.....!

یادته وقتی قهر میکردیم...؟؟

هه.....!

یادته گفتم نمیزارم هیچکی تو رابطمون دخالت کنه؟؟

و تا تهش نزاشتم.....!

حتی ص و ا.....!

خودت میشناسیشون...!

دو نفری که دیگه سوراخ های زندگیه منم میدونستن....!

میگفتن خبرمو گرفتی از بقیه؟؟اره؟؟!

هه...دلت تنگ شد واسم؟!

هـــــــــی.....!

به دل تنگ من که نمیرسه...میرسه؟!

هه....!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین دوره تحصیلی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 2,302
  • بازدید کلی : 14,951
  • خوش پیوستید..



    اره..
     اینجا همه ی حرفا فقط روال زندگیمه...
    ! تک تک حرفامم اکثرشون یه مخاطب داره...
     بروز و بدرود همراه با عذر و تشکر!