loading...
..دلنوشته های دختری از جنس سکوت..
NaDiA بازدید : 68 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

یه بنده ای هم ازم پرسید اگه یه کی از خصوصیات یه بنده ی عاشقو بگی چی میگی..؟؟

احتمالا هم منتظر یه جواب مشابه شجاعت, عدم تکبر..از طرف من بودم...!

که من در جواب بهش دادم *کور*..!

اره یادمه که گفتم کور....!

ادم عاشق کوره...!

البته عاشقایی امثال منا...!

حالا اگه امثال منی میفهمی که کور بودی تو دوران عاشقیت ....!

میدونی...عاشق بنده ای بودم که نفهمیدم چه *موجودیه*...!

این یعنی این که کور بودم....!

عاشق بنده ای بودم که حسش بهم ثابت نشده بود...با وجود اینکه در کنارش چندین نفر بودن که حسشونو به من ثابت کرده بودن و هیچوقت ندیدمشون...!

این یعنی اینکه کور بودم....!

خوبی هاشو بزرگ میشماردم و بدی هاشو به کل فاکتور میگرفتم از تمام کار هایی که واسم میکرد..!

این یعنی اینکه کور بودم....!

و این یعنی من عاشق بودم....!

البته به فعل توجه شود...!

الان کسی جاشو گرفته که کس دیگه نمیتونه جاشو بگیره....!

خیلی پایه هاش سفته...خوب مستقر شده ....!

اره...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین دوره تحصیلی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 2,298
  • بازدید کلی : 14,947
  • خوش پیوستید..



    اره..
     اینجا همه ی حرفا فقط روال زندگیمه...
    ! تک تک حرفامم اکثرشون یه مخاطب داره...
     بروز و بدرود همراه با عذر و تشکر!